NIKOLI VEČ BREZ KOMENTARJA
Komunikacija v kriznih razmerah

Kaj storiti, ko na vrata vašega podjetja potrkajo novinarji z neprijetnimi vprašanji? Preprosto – odgovorite nanje. Primerno pripravljeni, seveda.

V vsakem poslu se lahko zgodi, da moramo javnosti pojasniti določene zahtevnejše teme – od poslovnih pa do povsem vsakdanjih, ki delujejo banalno, pa vseeno lahko imajo dolgoročne posledice za vas in podjetje.

Da ne boste ostali brez komentarja in s tem sprožili dvome ali govorice, spoznajte pravila kriznega komuniciranja in komunikacijske trike, ki jih lahko uporabite ob neprijetnih vprašanjih. Spoznali boste, kako prepričiti, da bi vas narobe citirali, kako hitro umiriti in omiliti zgodbo, ki je prerasla v afero, ter kako ohraniti mirno kri, da bo vaš medijski nastop vedno in povsod profesionalen.

Želite biti profesionalni?

Organiziramo izobraževanje po Vaši meri

Ime in priimek *
Ime podjetja
Elektronski naslov *
Telefon *

Vprašanje o delavnici, terminu ... *

Stranke o tej delavnici

Jaz sem bila res zelo zadovoljna. Imam kar visoke standarde, kar se tiče izobraževanja, saj sem cel faks naredila v tujini, kjer so bili pri predavanjih in vsebini kar močni. No, na tvojem izobraževanju sem se počutila približno tako kot na faksu ☺. Držala si me zraven, želela sem več. Uživala sem, učila sem se. In hvala ti za to.

Katja Kovačič, PRO PLUS